bilder från nrj.

hejhej, har inte hunnit att lägga upp bilder från i onsdags än men dom kommer i detta inlägget,

onsdag:
jag och elina tog bussen in till malmö vid 15.30, gick av på södervärn där vi mötte jonna och pascal, gick och handlade smink, sen stack jonna & pascal hem så skulle vi ses borta på nrj sen. Jag och Elina gick och åt china box sen gick vi till konserthuset och mötte Lovis. Gick runt lite på mf innan nrj, vid 18 tiden gick vi och ställde oss för att vi skulle få bra platser, då kom jocke och elin, senare kom jonna utan pascal. Det började sedan klockan 19. Där va artister som dead by april, sheri, ola, darin, arash mm. Hade jättekul iallafall och det var en lyckad kväll!



dead by april


sheri


ola



this is me
/ josefinfredlund

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara jag som tyckte att NRJ SÖÖÖG!? :-(

2009-08-26 @ 18:39:21
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dej mera :(

2009-08-26 @ 21:14:17
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0