föralltid finns inte-

Man måste också inse att inget varar föralltid, hur mycket man än försöker för att allt ska hålla, det går verkligen inte. Så man får ta vara på tiden man har tillsamman med någon, för sen är det försent. Och man får tänka på alla bra och dåliga stunder, och sen gå vidare.
Visst det är riktigt svårt att släppa taget om någon, speciellt när man inte vet vad men andra personen vill, och jag har haft tiden när jag har mått dåligt, nätter där jag har gråtit till fyra på natten, och tänkt när tar det slut? Och man känner sig som världens mest misslyckade här i världen. Men det går över och livet går vidare, jag är ett levande bevis. Det finns lycklig kärlek, men det varar inte föralltid och det får man bara ta att acceptera. Men jag har också lärt mig att inte kasta mig in i förhålladen, den bilr bara inte bra. Jag säger inte att jag ångrar det, för det gör jag inte men jag hade också kunnat vara förutan det.

det kanske är meningen att gå sönder för att kunna bli hel igen,
det kanske är meningen att gråta sig till söms för att kunna le igen?
Och jag vill verkligen inte må dåligt mer, jag vill må bra och jag vill kunna vara stolt över mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0