jag saknar dig..

buh, nu kommer alla kännslorna på en och samma gång..
när man har förlorat någon som man verkligen älskat, det går så jävla ont.
jag saknar dig, jag saknar varje sekund tillsammans med dig, ja jag saknar allt som har med dig och göra..
att något bara kan ta slut så snabbt, att allt bara förändas över en natt..
jag älskar dig, det kommer ta jävligt långttid att bli av med. Men jag orkar inte le på utsidan och låssas som att allting är bra, för på insidan gråter jag så jävla hårt..
jag måste gå vidare, jag bara måste det.. men just nu känner jag inte mig redo, jag måste smälta detta först..
och jag vill bara be om ursäkt för alla gånger som jag sårat dig, jag ber dig, förlåt mig..
ja jag ville bara att du skulle veta att jag saknar dig mer och mer för varje sekund som går, kom tillbaka till mig..





/ broken-hearted girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0