josefinfredlund

hej bloggen,
vaknade vid 12 idag med lovis,
låg kvar en stund men vi betsämmde oss snabbt att vi skulle gå upp och äta.
sen fixade oss och gick till hagalid, blev körda till nova lund.
träffade älskling och krille där, men dom stack typ 15 min efter.
jag och lovis tog bussen hem vid 16, va hemma igen ca 17.
lovis stack hem då typ.
sen städade jag lite och slöade vid datan.
sen kom elina hem vid 19.
och då åt vi tillsammans eftersom min kära mamma fyllde år idag, grattis!
resten av kvällen har ägnats åt att fira mamma och kolla på oc.



this is me
/josefinfredlund

Kommentarer
Postat av: sofia

snyggging! <3

2009-07-20 @ 20:36:55
Postat av: sofia

snygging! <3

2009-07-20 @ 20:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0