lovis dag idag!

hej bloggen,
vaknade vid 9 hemma hos lovis, och upp och fixade mig snabbt sen pallrade jag ner mig till busstationen,
va framme vid 10, gick till tv soffan och kollade på oc.
vid 12 kom lovis hit,
vi fixade på mitt rum, mycket bättre! fast är långt ifrån klar.
karnia, matilda och johan kom hem hit vid 15, lovis stack hem vid 16.
vi andra stack till tirupsörtagård och fikade, mysigt!
jag och elina fyllade år i maj men om har vatt bortresta så idag fick vi våra presenter fick,
presentkort - 400 kr på ginatricot
sex and the city box
halsband
tack!!!!
hemma igen vid 17.30 blir nog träffa lovis ikväll igen :)
kommer nytt inlägg senare.



this is me
/ josefinfredlund

Kommentarer
Postat av: Josefine

riktigt fin bild <3

2009-07-14 @ 22:26:21
Postat av: mini

riktigt fin josse! <3

2009-07-16 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0