träningsvärk...

hade fys och konditionsträning igår på fotbollsträningen,
i morse vaknar jag upp med sjuk träningsvärk, men får skylla mig själv lite för jag har inte motionerat på hela sommarlovet(y) men sen hade vi också jobbiga övningar så det hör väl till?
igår kväll när jag kom hem efter träningen så hade mamma köpt proteinpulver till mig :)

och vad är detta för väder? det är sommar och sommar = sol, men det är ingen sol? vill bara utomlands nu!
ha det bra.



this is me
/ josefinfredlund


Kommentarer
Postat av: sofia

sötnosar på bilderna :)) <3

2009-07-24 @ 23:31:48
Postat av: J O S E F I N E

Vad fint hår du har :D

2009-07-25 @ 02:20:25
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0