2 november

Hej alla, har inte haft tid att lägga in nya inlägg.
Första skoldagen efter lovet, puhh. Fast om cirka 7 veckor är det jullov, längtar som ini!
I trosdagskväll så åkte jag upp till Hällevik med älskling, till hans stuga. Hade riktigtriktigt mysigt! Kom hem igår morse efter jag hade kollat på hans match mot Trelleborg. Resten av dagarna på lovet har jag bara tagit det lungt och vatt med kompisar.
Känner egentligen att jag inte alls har lust för skolan, är sjukt skoltrött? Hur man nu kan vara det efter ett lov, konstigt men sant..

ush på bilden.


kraam

Kommentarer
Postat av: sofia

kan ju säga att du inte är ensam :o

jullov, jatack!

finaste på bilden annars! (L)

2009-11-03 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0