om du säger att du älskar mig, så är det en löng.

hola.
måste bara säga att jag hade fett kul igår, tack alla! (:

& sen måste jag bara berätta 2 sjukt läskiga saker.
Igår när jag, carolina, michelle & ellinor va hemma hos lovis så hade vi beställt pizza med hemkörning, så tog det helt långt tid, så vi ringde ner till pizzerian och frågade var våra pizzor blev av, så sa han: han har kört, han är där om två sekunder. Vi bara okej, och la på då.
Så började alla räkna högt, vi bara: ETT, TVÅ, sen lät det 'plingplong'. HAHA så han kom precis efter vi hade sagt två, sjukt läskigt :|
Sen idag, min spotify har inte funkat på några dagar och jag har inte fattat varför? så skulle jag prova idag igen om det funkade, så gjorde det inte det, så jag fick lite utbrott och slog 2 gånger helt hårt i bordet, så bara startades spotify och allt funkade, HAHAH helt sjukt, jag är magisk vafan :)



kraam josefin.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0