sant.

Var inne på paows blogg och läste detta:
Ni skulle aldrig skriva till en tjock männika att den var tjock ? Men att skriva till en smal människa ( där det kankse ligger en hel del ätstörningar på hyllan) att de är äckligt smala, benen ser ut som tändstickor och allt annat möjligt, det går bra? Jag börjar undra vilka det är som har dubbelmoral egentligen? Vad är skillnaden?

Wow äntligen någon som förstår..
Läste också någon annanstans att det är lika kränkande att säga till någon:
shit vad tjock du är, som att säga:
shit vad smal du är.

Tänk på det.
Visst jag är smal, jag har alltid vatt det, min kropp är uppbyggd på det sättet. 
Men jag försöker gå upp tro mig..


kraam 

Kommentarer
Postat av: sofia

älsk samma för mig, men alla säger jag e översmal fast jag inte är det? :s <3<3

2009-11-09 @ 21:53:30
Postat av: Ida

du är fin precis som du är josse :)<33

2009-11-12 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0