tråkiga människor.

hejhej alla glada smurfar :)

Nu få vinterhalvåret eller ja det är fortfarande höstmånad men ja vi säger vinterhalvåret, så är alla sjukt tråkiga och sura :o
Har ni tänkt på det tex om man frågar om någon vill hänga med ut så får man svaret, öh jag orkar inte, kan vi inte se en film? Så extremt tråkiga, och sen blir alla helt lättsura. Inte alla då men ganska många :|

Idag har jag vatt hos doktorn, skulle ta blodprover om jag har allargi. Men eftersom jag skulle kolla mitt blodvärde så tar jag alla proverna tillsammans i morgon bitti istället, så slipper jag göra det flera gånger.
Sen stack jag hem till älskling en stund.




kraam

Kommentarer
Postat av: sofia

SÖTNOS! (L)

hahahahaha, inte lönt du frågar om jag vill hänga med ut ngn gång (; elr isf, typ 20 min HAHAHA :D

& sur e jag alltid, men :D

& lycka till med proverna!

love u <3

2009-11-13 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0