fredagfredagfredag, fett ös medvetslös!

äntligen fredag, veckan har gått sjukt fort. Jag har bestämmt att denna helgen ska bli riktigt bra! Ikväll så kommer Sofia och hennes familj hit, får väl se vad vi hittar på, ska bli kul iallafall. :)
I morgon blir det att spela borta match mot Hörby, hoppas att det går bra med mina fötter nu, har äntligen börjat spela så smått, ja vi lär se hur det går.
Nästa fredag om en vecka så kommer valpen, han ska förmodligen heta Sune, hih :)

bild på mig och sofia i våras :)


this is me
/ josefinfredlund

Kommentarer
Postat av: sofia

älskar dig!

kul att bilden e överful på mig ju :)

& ja vi ska ha kul :)

sötnoss <3

2009-09-04 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0