måndag.

Ja då var det ny vecka, hänger inte riktigt med i svängarna.
Började som vanligt 8.20 och slutade 15.
Gick hem hit med lovis, åt gjorde läxan och fotade, var även nere på hennes sånglektion.
Vid 19 hade vi spelarmöte nere på staffansvallen gick väl bra, gänns bara grymt att vissa i laget måste lämmna oss efter vintern, det är inte rättvisst.. Josefine är en av dom och jag vill verkligen att hon ska stanna. Vi har spelat fotboll tillsammans så många år nu, och det känns hemskt att hon måste lämna oss, tänk alla minnen..
Jag önskar bara att vi hade kunnat lösa det på något sätt.

Va hemma igen vid 20 och det var redan mörkt, man märker verkligen att de tär höst nu, kallare och mörkare på kvällarna.
Satte mig och pluggade So, sen tyckte jag att det fick räcka. Satte mig vid datorn och snart ska jag sova (a)
Sov inte så mycket inatt, kunde bara inte somna :(

haha har ingen aning om vad jag gör.


looovis


jag och min hund


this is me
/ josefinfredlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0