omogna människor.

Okej nu kommer inte jag och säger att jag är världens mognaste precis, men århhh vad jag stör mig på folk som beter sig som man gjorde i 2:an. När man inte snackade med den personen som ens kompis var ovänn/sur på,
när man gick och va sur men vägrade berätta varför, när man gick och snackade massa skit, när man gjorde precis allt för att få uppmärksamhet.
Det är helt sinnes att folk i åttondeklass håller på men denna dagisnivån, jag är så fruktansvärt trött på det.
Men jag har slutat att bry mig om dom personerna som håller på, på detta sättet, för det är bara slöseri på tid och energi.

Jag behöver inte dig och jag har det så mycket bättre nu utan dig, jag säger hejdå till dig och kom aldrig tillbaka!


Kommentarer
Postat av: evelina

riktigt bra srivit!

2009-09-18 @ 14:28:27
Postat av: olivia

tack!

2009-09-18 @ 14:31:20
Postat av: emmaflemma

vem ere om :/ ? <3

2009-09-19 @ 01:35:56
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: Anonym

keeep your head up, det du skriver stämmer helt

älskar dig !

2009-09-22 @ 17:29:04
Postat av: elin karlsson hallström

keeep your head up, det du skriver stämmer helt

älskar dig !

2009-09-22 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0