söndagsplugg...

hooj, ja då va det söndag & skolan imorgon, inte det roligaste.
min söndag har sett ut som den brukar göra, sitta i mjukiskläder, osminkad, uppsatthår och massa plugg..
har två prov denna veckan och jag hinner inte plugga så mycket i veckorna så det få bli på söndagar.
men ikväll ska jag nog träffa lite folk så man kommer ifrån kemiboken lite.

igår var jag i lund med josefine, elly, emma, ylle och ida. vi åt och gick på bio, the ugly truth, riktigt bra och sjukt rolig, se den!
va hemma igen vid 24. hade en riktigt rolig och trevlig kväll tack tjejer!
gick ut med måns och sen ville han inte sova så han satt och pep hur länge som helst..




this is me
/ josefinfredlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0