Blogg.se + drama

Blogg.se har inte funkat, så det är därför jag inte har skrivit! :/

Igår hade vi två föreställningar och idag hade vi två, har faktiskt gått oväntat bra.
Förutom när vi gjorde det för 9:orna och 6:orna så var den en film som vi skulle visa, som aldrig gick i gång...
Menmen, det löste sig på ett annat sätt ;)
Efter föreställningarna idag så var det dags att få veta vem som skulle bli Skolans Bästa Kompis.
Det var en kille och en tjej från varje klass i årskurs 9 som blev nominerade!
Jag blev nominerad som tjej från vår klass och Malcolm blev nominerad som kille :)
Jag vann inte, men det gjorde inte så mycket blev glad ändå ;)
Emilia blev utsedd till skolans bästa kompis, grattis! :D

Idag åkte min älskling till Italien.. Kommer saknar honom galet mycket.. ♥


























Har snott alla bilderna från Sofie

Tack så jättemycket för detta alla i musik-och dramagruppen, har haft riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

sv; gullunge kan du vara själv ! :D

riktigt rolig vecka , längtar redan till nästa temavecka till sommaren ! :p <3

2010-12-19 @ 10:53:56
URL: http://ttjugges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0