Dag 1 - Om mig

Börjar redan nu!!!


Enligt mig själv så tycker jag att jag lever ett helt normalt Svensson liv, men såklart så är alla unika på sitt egna lilla sätt.
Jag får ofta höra av folk runt om kring mig, Josefin? Hur kan du alltid vara på så bra humör och alltid ha ett leende på läpparna?
Jag blir riktigt glad över sådan kritik, känns bra att jag framstår som den människan!
Men det är ju faktiskt inte hela sanningen, jag är inte alltid glad, alla har dåliga dagar, men visst jag försöker komma med lösningar, hatar att ge upp, försöker vara glad och positiv och det verkar jag lyckas ganska bra med?
Men mina humör svängningar är inte att leka med, haha, fast detta är oftast bara under min period, riktig PMS...
Och nu till mitt självförtroende, mitt utseende är ingenting jag älskar, men jag har lärt mig att leva med det, och det hade ju faktiskt kunnat se mycket värre ut än vad det gör!
Jag uppskattar mitt liv som f*n och vill verkligen göra det bästa av det.
Men mitt självförtroende har inte alltid varit bra, utan jag har fått jobba mycket på det, speciellt under de 2 senaste åren, ett bra exempel är under fjortis perioden, som jag tror att de flesta av er har gått igenom, man gömmer sig under det översminkade ansikte och försöker verkligen vika ut sig för att folk verkligen ska se en som man verkligen inte är i själva verket. Men man måste gå igenom olika perioder för att förstå att det inte ska vara så, men jag klarade inte allt detta på egen hand, utan fick hjälp av mina fina vänner och min älskade familj!
Bjud på dig själv och våga vara du!

Kommentarer
Postat av: jakob

trevlig blogg, tack hej

2010-12-06 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0