Dag 2 - Mina föräldrar

Mina föräldrar går faktiskt inte att förklara, det går inte någon i min familj.
Jag menar vilken familj sitter och sjunger Torssons eller Bangzulu låtar när man sitter och äter, och gungar i takt...?
Men även fast man kanske inte borde erkänna det så har jag och min familj jäkligt roligt tillsammans.
Men mer till enbart mina föräldrar, egentligen är det ganska uppenbart att dom är underbara?
Jag menar jag är halva mamma och halva pappa i en person.

Mina förädlar tror alltid på mig, även om jag själv inte tror på mig, för dom vet att jag klarar av det.
Jag kan prata allt mellan himmel och jord med dom, och det känns riktigt bra.
Vi har sån tillit till varandra, och det är viktigt att ta vara på.

Jag älskar er mamma och pappa, glöm aldrig det! ♥
Även om jag ibland beter mig som en riktig bitchig uppkäftig unge mot er..







XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0