Dag 5 - Min bästa vän

Jag är ur dålig på skriva sånt här, men gör mitt bästa!


Ingen av er kan ha missat att jag och Lovis är riktigt tighta.
Det finns ingen som Lovis hon är min bästa vän, min tvilling, min syster, mitt allt.

Vi började i samma klass i 6:an men började inte umgås förens i början av 2:a terminen i 7:an.
Det tog inte långtid innan vi kände varandra som dag och natt.
Enda sen den dagen har vi hållt ihop klart att vi har haft våra svackor, bråkat och massa annat onödigt.
Men det är inte ofta det händer att vi bråkar inte längre i alla fall!
Lovis fattar nog inte hur mycket hon har gjort i mitt liv och hur mycket hon betyder för mig och det kommer jag aldrig att kunna visa henne heller, det går helt enkelt inte att beskriva.. You are amazing just the way you are!
Kan inte vara många som har en sådan fin vän som jag har, du är underbar!!!!♥

Jag uppskattar dig för precis den som du är och du är det dyrbaraste jag har.
Jag menar verkligen när jag säger, jag älskar dig över hela mitt hjärta syster!
Nothing can tear us apart!

Du är jag, jag är du, vi är en ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

gilla ;D

2010-12-10 @ 22:46:13
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0