du är absolut ingenting i mina ögon.

Hoooj ♥
Alexander väckte mig vid 10 i morse, taskigt :(
Men då hade han iförsig varit vaken sen 9 så han tyckte att jag skulle vakna.
Så gick vi upp och gjorde pannkakor, men spisen gick söner :((( så vi kunde inte göra klart alla haha, skillat!
Gick hem från Linneas farmor vid 12.30 kanske & jag tappade känseln i mina fötter, buhu.
När man kom hem hit så var det full fart med slingning i badrummet & dom tvingade mig att hjälpa till, hehe.
Resultatet blev iallfall bra & jag tror nog att det var för att jag var så grymt snäll & så bra på att slinga hår :D

Ikväll ska jag till kyrkheddinge? eller jag ska iallfall umgås med Lovis & Jonathan, trevligttrevligt :D
Men inatt ska jag sova hemma, gud vad skönt, sover typ aldrig hemma på helgen nu för tiden.
Fast ska upp vid 9.30 för jag & Linnea ska gå på gudstjänst 11, måste det eftersom vi ska på läger i sommar.

Storasyster, tack för att du är du'


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0