Hos Anna.

Hejhej ♥
Jag vet att jag har vatt ganska seg på bloggen, hehe :)
Men iallfall,
vaknade hemma hos Lovis i morse av att den jävlen la sig i sängen igen :P
Hehe, va hemma vid 13.30 & då hoppade jag in i duschen för jag skulle bege mig hem till Josefine, där Elly & Emma också va :)
Vi åt och spelade Wii, jag och Josefine  är bäst på Supermario, så det så :)
Nu är vi hemma hos Anna och ska mysa med gott & film :)
Vid elva drar vi hem till Elly, är väl hemma inatt någongång :)
Ha en fortsatt bra kväll. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kvällen vännen!

& jaa självklart är vi bäst på super mario <3

2010-02-24 @ 00:06:49
URL: http://ettlitetstegfram.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0