I have to belivie in myself, it's the only way.

Helu ♥
Har inte haft varken tid eller ork för att skriva.
Men eftersom att jag sitter och rå pluggar Engelska, som har har prov i imorgon, så tyckte jag att jag behövde en paus ;)
Alla 8:or samlades i Aulan i morse, för vi skulle välja elevensval till nian.
Jag valde drama, för på vår skola har vi alltid en teater på julavslutningen & skolavsltuningen i juni :)
Och jag tycker att det verkar vara ganska kul så varför inte? :D
Det var nog ganska många som valde det har jag för mig, så det är ju kul :)

Jag kollade precis ut genom fönstret och nu snöar det igen!! :o
Ahh, är så trött på detta vädret nu, kan det inte bara bli sommar?
I morgon är det iallfall sista dagen i skolan innan lovet.
Sen har vi ju sportlov, guuud vad skönt! Det behövs verkligen, är helt slut.. 

Ha det bra! ♥

Hehe bild sen Project runway förra veckan.
Mobba inte, jag går faktiskt ner från trappan :( 


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0