Is it over yet?..

Hejhej ♥

Igår: Vid 19.30 körde Niklas mig med traktor ner till bussen, haha.
Lite pinsamt att alla kollade på mig när jag klev av traktorn, haha men det är inte så konstigt egentligen :P
Lovis kom och mötte mig på busstationen i kyrkheddinge.
Jonathan skulle egenligen komma till oss, men det blev tydligen inte så?
Men det gjorde verkligen ingenting för jag & Lovis hade riktigt kul, kollade egenom gamla bilder på oss, gud vad vi har förändrats :-o
Senare på kvällen följde Lovis & en annan cool snubbe mig till bussen :D
 
Idag:Gick upp vid 9.30, skulle vara i kyrkan 11.
Jag, Linnea & Evelina fick sitta längst fram på reserverade platser för kyrkvärden? hehe.
För där var propfullt i kyrkan.
Vid 12 slutade det, mamma & pappa kom och hämtade mig sen körde vi direkt till Malmö.
Kollade bil? pappa ska tydligen köpa ny bil, fats vi han inte kolla på så många.
Sen begav vi oss till Vellinge, vi var där några timmar, vid 16-17 åkte vi hem. 
Nu sitter jag och klickar runder & kollar på kläder :D Mamma & jag ska sätta oss ner och beställa lite senare ;)

Lovis tyckte att denna bilden va jätterolig. Bjuder :D


pusss

Kommentarer
Postat av: Josefine

du är så fruktansvärt söt <3

2010-02-07 @ 22:04:32
URL: http://ettlitetstegfram.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0