Jag har en dröm i mitt huvud och den slutar inte såhär..

Vet ni vad jag kom fram till idag?
Shit vad tiden går snabbt, allt bara rinner iväg..
Minns ni när ni gick på dagis & er första bästavän?
Det känns som att det va igår..
Jag kollade precis igenom bilder från i somras och jäklar vad det hänt mycket bara på cirka ett halvår :-o
Man förlorar vänner, man får ny vänner, man växer, man hittar kärleken, man förlorar kärleken, osv.

Bilder sen i somars som har förändat sig:

Lillen har växt.


Båda var blonda & vi hade så jäkla kul :)


Holland, alla var kvar, jag också.. (dock sen i våras men strunt samma)


Som sagt, man förändras ^^


och tusen saker till.

pusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0