Kass uppdatering.

Hejhej ♥
Jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera :|
För en timme sen kom jag hem från Lovis kusiner & om en timme ungefär kommer morfar hit :)
Helgen har sätt ut ungefär såhär,

Fredags: Stack hem till Josefine vid 13, vi lagade pannkakor & hade jättekul :)
Sen stack jag och mamma in till vaccinationscentralen i Malmö, där jag skulle vaccinera mig mot TBE.
Jag tyckte att det gjorde ganska ont, men det gör ondast nu efteråt, sjukt öm.
När vi kom hem så hade pappa vatt iväg och köpt wii.
På kvällen så täffade jag massa kompisar.

Lördags: Mamma väkte mig tidigt för vi skulle iväg till Entré, va där ifrån klockan 10 till klockan 16.
Köpte: Jeans, skor, smycken, och lite sommar kläder :)
Vid halv fem drog jag hem till Lovis kusiner för vi skulle passa dom & där sov vi inatt också :)

(det funkade inte att lägga upp bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0