20 sanningar

Skriv 20 sanningar om dig själv

1. jag älskar mitt liv.
2. jag älskar att läsa tidningar typ, vecko revyn, solo, glaze.
3. jag tycker typ att allt är pinsamt.
4. jag är sjukt mörkrädd.
5. jag är mycket gladare nu för tiden.
6. jag har telefon skräk :s
7. jag rör typ alltid på mina ben/fötter, när jag sitter ner måste jag alltid skaka på dom.
8. jag är beroende av musik, antingen lyssnar jag på det, eller så sjuger jag eller så har jag det i huvudet.
9. jag är ganska självständing.
10. jag har riktigt svårt att lita på folk.
11. jag blir lätt sårad.
12. jag vill vara bra på att sjunga.
13. jag hatar folk som skryter!
14. jag saknar fotboll.
15. jag hatar när folk ska tjata på mig.
16. jag har ganska små fötter.
17. jag är nästan alltid glad & när jag blir sur så går det över jättefort.
18. jag hatar negativa männsikor.
19. jag hatar när folk ändrar sig i sista minuten.. 
20. har svårt för att bli kär men när jag väl är det har jag jättesvårt för att komma över killen..


Kommentarer
Postat av: sofia

18. jag hatar negativa männsikor.



du anser inte mig som negativ eller så är jag ett undantag? HAHAHAHAH

älskar dig (L)(L)

2010-01-09 @ 16:42:18
Postat av: Anonym

1: känner du ens ninette?:S

2010-01-09 @ 22:26:34
Postat av: kunglantz i högsta person.

tack själv lillan, älskar dig

2010-01-10 @ 00:33:46
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0