2010 - ska bli bäst någonsin.

hejhej
kvällen igår blev riktigt bra!
vid halv sju kom gästerna hit, så åt vi, sen kom olivia hit och åt efterrätt,
sen stack vi & träffade filip, mogge, simme, challe & mathilda.
sen stack jag och olivia hem till sebbe och träffade josefine, tobbe & sebbe.
så var vi där ett tag, sen stack jag, olivia & josefine hem till tobbe för att hämta godis,
sen tillbaka till sebbe igen, sen sprang jag, olivia & josefine hem till tobbe igen precis innan klockslaget, haha det var helt galet. när vi kom fram till tobbe jag bara: OLIVIA?? VAD ÄR KLOCKAN? :O
så kolla hon så stog där : 00.00, hahahah helt galet.
sen var vi där resten av kvällen, riktigt kul var det!
var hemma vid 3, tack för en sjukt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0