Ajjj!

Hejhej ♥
Min dag idag har vatt konstig & väldrig rolig :)

På idrotten så hade vi redskap, så vad jag, Lovis & Michelle vid mattan. Båda dom två går på gymnastik och båda två är sjukt duktiga!
Dom övade på att göra flickis, så sa dom åt mig att göra en handvolt.
& jag är nog världens ovigaste i världen och jag kan inget sånt, men iallfall så säger jag bara okej :)
Så jag bakar och tar sats, medans som står längre fram för att dom ska passa mig när jag kommer.
Så jag springer i fullfart fram och gör en volt, men dom tar inte emot mig utan dom flyttar sig, så jag landar på rumpan och flyger iväg, HAHAH.
Dom båda sa: Ojoj herregud, förlåt! Vi trodde inte att du skulle våga!
HAHAH, så där låg jag :(

Sen på matten så var jag & Lovis sjukt flummiga och vi hade ingenting att göra för vi är klara med allt.
Så vi spelade in videos på hennes Ipod, hahahah dom var jätteroliga, tyckte vi iallafall :) HAHA.
Vi skrattade så vi började böla ;( HAHA.

Och nu tog jag precis på en varm platta, AJJ, okej Lovis nu får du säga att jag var klumpig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0