bloggarna.




Jag läser väldigt många bloggar, men jag antar att du menar dom "kända".

Gaybloggen, Amir: Jag tycker att hans blogg är lite tråkig för tillfället, men samtidigt är det kul att läsa om honom.

Kissie
: Jag tycker inte om själva personen "Kissie" men jag vet ju inte hur "Alexandra" är. Hennes blogg är rolig att läsa, men det är bara synd att hon provocerar så mycket.. Det var roligare när man trodde att hon var seriöst så korkad som hon verkar.

Kenza: Hon som jag tycker mest om av dom kända i bloggvärlden. Hon har en intressant & rolig blogg, hon har sin "egen" stil och verkar vara så narturlig & inte alls för till gjord.

Foki: En grymt annorlunda blogg, folk påstår att hon ljuger om sitt photoshopande, med det stör inte mig. Vill hon redigera så att ett litet ärr inte syns så är väl inte det hela världen?

Desirée: En liten Kissie kopia, fast hon är iförsig 15-16 år & då kan det vara okej att vara fjortis, men det är inte okej om man är 18 år som Kissie..

Paulina: Paow är snäppet under Kenza, men hon har många år på sig. Söt tjej som har en bra och intressant blogg. Stor föränding på henne nu sen i somras, när hon var fjortis, nu har hon mer en "egen" stil & det gillar jag starkt.

& kan lika bra skriva lite om andra bloggar jag läser som inte är lika kända.

Jackie, http://www.nattstad.se/JackieFerm: Läser mest hennes blogg för att hon är favoriten i Paradise hotel, men hon är en tjej men en kaxig attityd & hon är så jäkla rolig.

Filippa, http://www.filippalund.se/: Jag har följt hennes blogg ett tag & hon har gjort stora fram gångar, hon har också en egen stil, jag tror jag dras till det hehe? & hon är riktigt vacker.

Frida, http://fridagrahn.com/: Tar riktigt fina & bra bilder! Själva bloggen är väl inte så jätte intressant, men det är en bra blogg! Hennes utseende dödar!

Läser alla mina vänners bloggar också (:

Hoppas du som undrade & kanske ni andra fick en lite uppfattning om vad jag tycker om bloggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0