but I know how I feel about you now..

Hejsan hoppsan (: ♥
Va på jägers i går med Lovis, Ellinor & Michelle, jag hade riktigt kul!
Tack för kvällen!
Lovis päron kom och hämtade oss vid 00.45,
alla somnade i bilden på vägen hem, hehe (a)
Vi va hemma hos Ellinor vid 01.30, då tog vi lite att äta för alla var jättehungriga :p
Somnade vid 3 ller vad klockan nu va, kommer inte ihåg riktig!

Idag ska jag gör så lite som möjligt, fy fasiken vad jag är sliten & trött idag.
Min kropp är helt lost & min fot värker som ini!

Ha det bra ♥
btw, Ellinor har alla bilderna från igår så dom kommer förmodligen in här sen!

Dom spelade bland annat dessa låtarna igår.








I don't want to go through it again, but I don't want to be without you...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för informationen om låtarna, det va riktigt intressant !

2010-01-24 @ 22:02:28
URL: http://henkeärbäst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0