God damn your beautiful to me..

Hejhej ♥
Ganska seg måndag, fast har haft ganska roligt ändå =)
Spanskan var galen, haha iallafall för mig och Sofia.
Sofia sitter & frågar mig massa saker hela tiden, så frågan hon: Josse? vad är det för mat idag?
Jag bara: Ahh, Sofia jag är inte någon Guinness rekordbok, jag vet inte!
Sofia bara: Okej :)
HAHA, ja ni fårstår inte, men det var riktigt roligt.
& jag och Sofia har kommit fram till att vi är bästa på Spanska!
Vi fick ett papper så beskrev läraren hur vi skulle rita ett rum.
Då sätter jag & Sofia möblerna helt knas, hahah, ja det var inte rätt iallafall :P

Efter skolan drog jag hem och rastade hundarna, sen gick jag tillbaka till skolan & tog bussen till Kyrkheddinge, hem till Lovis! Vi åt lite & var lite galna som alltid :)
Sen pallrade vi oss hem till Henrik, skulle prata lite med honom, men det blev inte så mycket med den saken. Sen kom mamma och hämtade oss vid 20.
Så nu sitter jag här med huvudvärk & ont i halsen, ball..

Riktigt vaker låt, blir helt tårögd..



peace, love and understanding ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAHAHA spanskan var bäst ;o <3

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH <3

2010-01-11 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0