Om du lämnade mig nu.

Hejhej ♥
Jag och Lovis ställde klockan i morse :o
Vi tog oss upp ur sängen vid halv tio ungefär, gick upp & åt frukost med min syster :)
Sen gick vi in i duschen & fixade oss.
Sen bar det av till Nova med Zaka & Emelie, vi skulle egentligen till Malmö men det blev inte så.
Ikväll ska jag till Kyrkheddinge, ska till lilla Lovis, sover där inatt också :)
Vi ska myyysa, med film & gott ♥

Skulle egentligen till Klågerup i morgon för att heja på U-laget när dom spelar, men Emma har gått och blivit sjuk igen.. Hoppas verkligen inte att du blir inlagd nu igen, krya på dig!! ♥


Vi hyrde den nya Bring it om filmen igår,
sjukt bra! & Cody Longo är fett snygg :o


pussss


Kommentarer
Postat av: sofia

sa ju att den var överbra :D & att han var översnygg :D <3

2010-01-16 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0