söndag.

Hejsan ♥
Söndag idag då & skolan i morgon, puhh.. kunde gärna väntat ett vecka till, men ikke!
Idag blir det bara att ta det lungt, mysa & kolla på lite filmer. Sen ska jag också "bygga" mina naglar, hemma då.
Jag använder mig av Depend Gele kit, kosar 150:- man kan köpa det nästan överallt tex, Kicks, hm.

 

På tal om en helt annan sak.
Är det inte konstigt om man drömmer om någon som man har ett förflutet med, fast man tänker aldrig på personen, men ändå drömmer man om den? Ja jag förstår inte det..

hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

omg, fkn skola imorgon :o



jo, det e konstigt, men ibland drömmer man om såna sjukt konstiga personer :o ahahaha överkul.

ska låta lite som michan,

det är ditt undermedvetna :)

typ det du drömde, om det va en bra dröm, så vill ditt undermedvetna att det ska hända,

eller ngt sånt aahahahahahah :D:D <3

2010-01-10 @ 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0