Torsdag.

Hejhej ♥
Slutade egentligen 14, men gjorde ett Spanskaprov så slutade klockan 15..
Mamma kom & hämtade mig, det är ju så kalt ute och det är ubermycket snö :-o
Imorgon har jag danskaprov.. Så har pluggat sen jag kom hem, mamma ska hjälpa mig sen också :)
Men sen är det ju också FREEEEDAG imorgon och det gillas! ♥♥♥♥♥♥♥

bild sen imorse ^^

Det var någon som ville att jag skulle börja ta dagens outfit-bilder.
Så ska lägga in lite då och då.
Tröja: MQ
Sjal: HM
& det andra syns inte.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Linnea Svensson (:

Hej, du har en jättefin blogg!

Jag undrar om du skulle kunna skriva vilka bloggar du läser & vad du tycker om dom?

Tack & kram (L)

2010-01-28 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0