varm dusch & ph

Hejsan ♥
Nu ska jag ta en varm dusch & sen lägga mig i sängen och kolla på Paradise hotel :)
Mår ju inte så jättebra som jag sa i förra inlägget, men det blir skolan i morgon ändå, så fruktansvärt tråkigt att sitta hemma när alla andra är i skolan, haha :-)

Nu ska jag lägga upp bilder på giraffer, haha för att när vi gick i fyran så gjorde hela min klass en bok? om djur.
Så gjorde både jag & Sofia giraffer, så hittade jag den boken häromdagen & herregud vad jag skrattade åt Sofias giraff :)
Så bad Sofia mig att lägga upp en bid på den, för hon kommer inte ihåg det, så här kommer den fantastiska giraffen :P
HAHA

Sofias HAH :(




passade även på att ta en bild på min :p
fast den är ju inte heller så vaken men ja, HAH.
 


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAHAHAH omg sånt snopphuve min giraff fick :o AHAHAHAHAHAHAHHAH döda mig

sjukt fin :$ ahahaha

AHAHAHHAHAHAAHAH omg kan inte sluta skratta HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag e så jävla duktig :o HAHAHAHAHAHAHA

2010-01-11 @ 21:42:11
Postat av: Anonym

josefin, jag hoppas inte du dratt på dig samma skit som mig, jag mår verkligen piss dåligt :/ krya på dig. love you <3

2010-01-11 @ 22:16:54
Postat av: Anonym

glömde skriva att det va från mig <3

2010-01-11 @ 22:18:22
URL: http://ettlitetstegfram.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0