vecko revyn.

Hejhej ♥
Precis vatt nere på citygross med Elina.
Köpte Vecko Revyn, så nu sitter jag & läser den, me like ♥

Står mycket om att Kissie är en dålig förebild, men jag kan inte förstå att folk lyssnar på en 18årig fjortisbloggare som bara provocerar. Vissa påstår att Kissie kommer förstöra ungdomars liv? Men hallå? Om man lyssnar på henne så får man faktiskt skylla sig själv, jag menar vem tar åt sig?

Där är kommentarer från Kissies blogg som dom har skrivit upp,
Kommentar 1: Du snackar skit om tjocka människor och retuscherar dina egna bilder. Eh, smart?
Kommentar 2: Sluta operera dig! Vad är du för förebild egentligen?!
Kommentar 3: Du och dina dieter! Dina läsare följer ju dina tips och det är ohälsosmamt!
Kommentar 4: Hur kan du sola solarium så ofta? Du uppmuntrar ju unga tjejer att göra det! Har du hört talas om hudcancer?!

Jag menar visst, dom som har kommenterat har ju helt rätt!
Jag tycker inte heller om Kissies provocerande om hur perfekt man ska vara.
& jag försvarar inte Kissie på något sätt, men jag tycker bara att det är helt galet att folk lyssnar & tar åt sig av vad hon säger, det är sjukt.

Bilden tog jag från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0