Vissa lyckas, andra inte.

Aloha! ♥
Har inte haft varken tid eller ork för att skriva..
Har pluggat exakt hela dagen, fy fasiken..
Varför kan lärarna inta ta det lite lungt? det är andra veckan efter lovet & har redan tusen saker att göra :(
Men ikke..
Jag har riktigt mycket träningsvärk från Thaiboxningen igår som vi hade på idrotten, pinsamt Josefin..
Ska faktiskt börja träna snart igen (y) Ska nog börja på gym först, sen till våren ska jag kanske börja på fotboll igen, fårse..



misss it ''/


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du börja i gif isf? eller annat lag?

bbejbi <3

2010-01-20 @ 21:28:41
Postat av: sofia

det va jag som skrev, vet inte varför mitt namn inte kom med? :P<3

2010-01-20 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0