sjukt bra dagar.

Hej ♥
Har haft sjukt bra dagar, ni anar inte. ;D
Igår så gick jag upp vid halv elva och började städa, det är mitt ''sommarjobb'' att städa här hemma en gång i veckan :P
När jag va fördig, och det var jag vid 12 halv ett kanske? så kom Evelina hit :D
Vi satt mest och degade tills vi skulle träffa Frida, vi stack hem till Frida och bade i hennes pool, riktigt ball och sjukt nice ;D
Senare på kvällen så stack vi ut och träffade en massa folk, trevligttrevligt :D
Vid tolv drog jag, Evlina och Frida hem till Frida igen och då gick vi ut och badade, sjukt mysigt!
När vi hade badat färdigt så krängde vi satan, med chips, tortilla chips med nacho sås och popcorn, hehe :)

Hela dagen idag har spendareats med idioterna som jag snackar om, nu är jag bara hemma snabbt för att fixa mig och äta, sen ska jag dra hem till Evelina för en mys kväll med lite folk.







fler bilder finns på fb: josefin fredlund

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0