sjukt.

Måste berätta en sjuk sak som hände här om veckan!
Jag satt inne på mitt rum med öppet fönster, så hör jag bara en smäll & tänkte bara: vad f*n vad det? :-O
Så kollar jag ut genom fönstret, så var det en liten fågel som hade flugit rätt in i vårt uterum och nu satt/låg den bara på marken.
Jag gick ut i uterummet för att se om det levde, den blinkade, men rörde inte sig ur fläcken!
Försökte skrämma den för att se om den flyttade på sig då, men icke.
Så jag väntade tills mamma kom hem och så bestämde vi oss för att gå in till vår granne eftersom pappa var bortrest och ingen av oss andra här hemma vågade göra någonting.
Bosse (vår granne) kom in hit och gick fram till den, lyfte upp den i händerna och så flög fåglen upp och satte sig på hans axel/rygg, helt sjukt att en helt vild fågel beter sig på det sättet!
Har aldrig sätt något sådant tidigare!
pussss

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

sötsöt blogg^^

2010-06-01 @ 19:33:49
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/
Postat av: Bianca

SV: Tack detsamma:)

2010-06-03 @ 13:22:58
URL: http://biancaevans.blogg.se/
Postat av: Michaela

aaauw, så gullig den är <3

2010-06-08 @ 14:39:28
Postat av: Michaela

aaauw, så gullig den är <3

2010-06-08 @ 14:39:48
Postat av: Jonathan (:

haha, ändå coolt ju :D

2010-06-08 @ 14:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0