I have a dream.

Hejhej ♥
Min dator är fortfarande knas så därför lägger jag upp helt dåligt.
Måndag idag då.. puhh, första dagen efter en veckas lov är man alltid dödstrött & jag fick till och med huvudvärk..
Jag längtar mega mycket till helgen!
Efter skolan så drog jag och Lovis till McDonalds för vi skulle lämna in prao-lapparna, men så klart så var inte hon där idag.. så vi ska dit i morgon igen, drygt..

av någon andledning så har jag fått denna låten på mitt huvud :(


vi delade på minnen som du glömt men jag kommer ihåg...


pussss

Kommentarer
Postat av: kunglantz i högsta person.

and so do I!

saknar dig utav bara helvetet!!

vet du om du kan komma än ;) <3 ? loveyou!!!!

2010-03-01 @ 20:23:19
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0