Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så..

Hejhej ♥
Helgen har varit bäst, det finns inte så mycket mer att säga :)
Har inte haft så kul på överlänge, så tack till alla smurfar som gjorde denna helgen bäst :D

Inatt sova jag hemma hos Linnea i hennes stuga med Linnea då, Evelina, Alexander och Hampus.
Såklart somnade jag typ 2 timmar innan alla andra, men är man trött så är man, hade ju vatt full fart hela dagen :)
Vid 16 kom Evelinas mamma och hämtade oss & jag var kanske hemma vid 16.30?
Då lagade jag om min kära syster mat & möblerade om på hennes rum.
Här hemma är saker överallt nu och man hittar ingenting, blää :(

(Har tyvärr inte så många bilder sen helgen, därför fick det bi en mys bild (: )



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0