nothing will break me down.

Hejhej ♥
Åkte in till Malmö i morse för jag skulle till farbror dorktorn, hehe. :D
När jag va klar där så körde mamma mig till donken, kom precis vid lunch, så jag fick mat idag också ;)
Det går bra där nu förutom att vi har hunnit med att:

* Jag gick rätt in i drive in luckan, glömte trycka på knappen ;)
* Vi råkade radera en beställning från skärmen, så ingen visste vad dom skulle ha (a)
* Några i en bil blev arga på lilla Lovis för dom fick vänta i typ 2 min, så hon fick sig en liten utskällning, hehe.
* En av personalen skällde typ ut Lovis för att hon sopade ''förnära'' några gäster, som vi dock kände?
* En av personalen blev sur på mig för att jag hade en knapp uppkäppt? haha.
* En av personalen snackade skit om mig till Lovis? haha som dessutom inte ens var sant.


& lite andra sjuka saker, men vafan :)

Efter praon stack jag hem till Emmsi, snackade en massa och tog det lungt :)
Sen drog vi ut i någon timme och luffade runder, sen blev det hemfärd.
Alltid lika skoj!



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0