20 sanningar.

Hade inget bättre för mig så här kommer 20 sanningar ;)

1.
jag rör typ alltid på mina ben/fötter, när jag sitter ner måste jag alltid skaka på dom.
2. jag somnar nästan alltid om jag ligger ner och kollar på film.
3. jag ska färga mitt hår blont igen.
4. jag är nästan alltid glad, och när jag blir sur så går det över sjukt fort!
5. jag är klumpig..
6. jag älskar mitt liv.
7. jag hatar när folk ändrar sig i sista minuten.
8. jag vill vara bra på att sjunga.
9. jag lägger märke till sjukt mycket saker.
10. just nu så har jag har en period i mitt liv när allt känns bra & jag är typ alltid glad.
11. jag har svårt för att bli kär, men när jag väl är det så har jag jättesvårt för att komma över killen..
12. jag tänker mycket på framtiden..
13. den ända som vet allt om mig är Lovis.
14. jag blir sjukt lätt svartsjuk :|
15. när jag har hittat någon låt som jag tycker sjukt mycket om, så tjatar jag ut den så den blir dålig tillslut..
16. jag har en dröm, som ingen vet om.
17. jag är rädd för döden.
18. jag kan berätta allt för min storasyster, och hon är något utav det bästa som finns.
19. jag får panik om jag är i små utrymmen eller om någon håller fast mig.
20. jag har alltid för stora förväntningar och därför blir jag ofta besviken..

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0