Axet

Ni förstår inte så bra jag trivs på min prao, jag kommer sakna alla baren grymt mycket.
Vill verkligen inte tillbaka till skolan utan bara stanna där :(

5: åringarna

Moa, Viggo & Alex

4: åringarna
Jacob, Hanna & Johan

3: åringarna
Liv, Mollie, Maja & Isaac

2: åringarna
Elin & Desirée

1: åringarna
Vilda & Jon

(Skrev mest för att jag inte ska glömma)

Dom 6 äldsta klarar sig ganska bra själv, så är mest med dom yngsta.
Speciellt Vilda, hon är kär i mig, fast jag tror nog att jag är lite kär i henne också..
heheh skämt o sido..
Men hon sitter alltid i mitt knä förutom om hon inte sover och när jag sätter ner henne eller om vi ska äta blir hon helt förstörd, gråter och skriker tills jag tar upp henne, hon är för gullg :)

Mina fröknar eller vad man ska kalla dom tycker att jag ska sätta upp en lapp på att jag vill vara barnvakt på kvällar och kanske några helger, så tror faktiskt att jag ska göra det :D

Har inga bilder på det, men ska fota i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0