På benen igen!

Mår betydligt bättre idag, sov nästan hela dagen igår och fick behålla lite mat i alla fall!
Släckte tv:n halv elva igår och vaknade vid halv elva i morse, att sova 12 timmar i sträck är inte dåligt, behövdes kan jag säga!

Riktigt tråkigt att jag skulle bli sjuk.. Ville ju säga hejdå till alla barnen på dagiset!! :(
Men 2 av personalen och 5 barn hade också maginfluensa så dom har väl smittat mig antar jag..

Lovis gick till min avdelning för att hämta mitt omdöme:

Josefin har ett trevligt sätt både mot barn, personal och föräldrar.
Hon tar egna initiativ och ser vad som behöver "göras".
Väldigt omtyckt av oss alla.
Har varit delaktig och hjälpt till i de olika gruppaktiviteterna, matsituationer, läggning och väckning av barnen.
En toppen tjej!

Fick en liten "present" också ♥♥





pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0