Saw 3D

Filmen var nog den äckligaste jag har sätt, riktigt hemsk var den.
På ena sidan om mig satt Johanna och andra Sara, vi satt och klämde i varandras händer hela filmen och vi mådde sjukt illa vid vissa tillfällen.
Efter filmen så kände jag mig som ett psyko, haha låter helt överdrivet men den var riktigt äcklig.
Många sa att den var kass, men ingen av oss tyckte det, utan den hade ändå bra handling? Så undrar om vi har sätt samma film som alla andra...
Efter bion drog vi tillbaka hem till Staffanstorp och hem till Zarah.
Hade riktigt roligt, jag, Zarah, Sara, Johanna, Ellinor och Felicia sjöng Sing Star resten av kvällen ;)



sara, jag, johanna

Kommentarer
Postat av: andreas

va inte så stel.

bjud till me lite

sköna party foton!

2010-11-29 @ 19:23:02
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0