Hatar denna dag!

Ja rubriken säger allt..

Denna dagen har varit hemsk vet inte riktigt varför, men hemsk i alla fall..
Kunde inte somna i går kväll så jag var sjukt trött i morse och fick stressa riktigt mycket!
Har haft svin mycket mensvärk hela dagen, och inga piller vill hjälpa idag..
Har varit massa saker som har hänt i skolan, som jag var tvungen och fixa.
Mitt humör har inte alls varit bra idag, så har varit sur på allt och alla (y)
+ det blir ju inte bättre av att det ösregnar!!!!!!!!!!!!!!!

Snart kommer mamma hem och då sticker vi ner och tränar!


Jag vill äta honom!

Kommentarer
Postat av: sunna

Låter som att du haft en dryg dag..

Men stå på dig för du är en grym tjej!

kram

2010-10-27 @ 17:28:04
URL: http://www.nattstad.se/ssunna
Postat av: sunna

Låter som att du haft en dryg dag..

Men stå på dig för du är en grym tjej!

kram

2010-10-27 @ 17:30:52
URL: http://www.nattstad.se/ssunna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0