Hoppsan..

Innan idag skrev jag ett inlägg angående Paow och Hugo, men det hade tydligen sparats i utkast!
Ni alla vet detta om Hugo, Paow och Nemo, ville gärna bara dela min åsikt om va jag tycker.
I detta är ju såklart Hugo helt oskyldig, från att ha varit en "badboy" och aldrig riktigt tagit en tjej på allvar till att hitta Paulina som han fastnade direkt för och aldrig gjorde något ont, vad vi outsiders vet då.
Fast vad jag tror så har Hugo nog inte varit den perfekta pojkvännen i alla lägen, fast vem är det?
Men enligt Paulina har han inte varit det heller..
Så jag kan även förstå Paulina, hon ville utmana ödet och hon behövde stöd, närhet av någon och känna lust även fast hon hade Hugo.
Ja man kan känna lust, men som flickvän har man en plikt att alltid vara trogen och att vara någon man kan lita på i alla lägen.. Men jag tycker verkligen inte illa om Paulina utan hon är verkligen en av bloggarna som jag tycker om mest, och jag tycker riktigt synd om henne!
Men såklart så förstår jag Hugo, jag menar i detta sammanhanget är det ju mest synd om honom, för det var ingenting som han kunde styra över..
Tyckte det var jättesynd att dom gjorde slut, det var liksom dom två ♥
fast ja, man borde kanske inte ta detta för seriöst, jag man vet ju ingenting egentligen.



Ännu en gång, godnatt♥

Kommentarer
Postat av: sara

TACK!

Äntligen någon som ser detta på exakt samma sätt soom jag gör!

Grym blogg btw

2010-10-27 @ 17:25:46
URL: http://saarajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0