How will I know if I let you go?

Hej sötnosar! ♥
Igår var jag inne i malmö med Lovis och Ellinor, handlade saker som jag ska ha idag när jag ska servera på en fest, sen handlade jag en tröja och smycken också!
Vid 18.30 var jag hemma igen och då åt jag snabbt, sen gick jag ner till Bråhög.
Spelade bowling, och jag VANN! Jag var överdrivet grym, jag skämtar inte! :D
Där spenderade vi större delen av kvällen, när vi skulle hem så gick jag med Daniel, så fick vi fnatt och började springa , haha.
Sprang typ halva vägen hem, hah störda :D

Idag ska jag som sagt servera på lovis mosters + hennes kompis, 40års fest!
Ska faktiskt bli riktigt roligt (y)
Men nu ska jag först åka och hjälpa mamma att släga saker på tippen :D


jag just nu, osmikad och allt, men det får ni leva med ;)

pusss

Kommentarer
Postat av: liindblaads

du är svin söt osminkad, går du så ofta?

om inte, börja med det :D

2010-10-16 @ 14:12:57
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0