Läbbigt -_-

Hejhej ♥
Gick nog i sömne i natt, har bara gjort det en gång innan..
För i går kväll när jag gick och la mig så la jag in mina mjukisbyxor i garderoben och när jag vaknade så hade jag på mig dom.
Sen när jag kom till skolan så frågade Lovis varför jag hade ringt hem till dom mitt i natten?
Så kollade jag på min mobil, så jag har tydligen ringt dom också...
Lite pinsamt för jag hade tydligen väckt hela familjen, förlåååååt ♥

När jag kom hem idag så hade pappa köpt en löpband, sjukt nice, hatar att springa ute..
Men ska ändå ner till gymet sen, har ju gymkort så får ju andvända det ;)



love you!

Kommentarer
Postat av: karina

Lilla gumman!

Du är för söt. Nästa gång du går i sömne kan du väl vandra hem till oss så bjder jag på varm oboy och en skön kudde.

Puss Karina

2010-10-26 @ 21:33:21
Postat av: josefin

ja jag tycker att det lät as bra!

puss min älskade moster <3

2010-10-27 @ 21:19:10
URL: http://josefinfredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0