Elina.F - Allting är värre mot kvällen

Hej...eller hur man börjar. Tankarna snurrar o kontrollerat omkring i mitt huvud så jag avlastar de här, på min kära systers blogg till de intresserade.
Jag tyckte att orden som flöt ut ur min mun var bestämt tydliga, för ovanlighetens skull vill säga. Jag frågade dig till och med ifall du var hundra procent säker. Med ditt svar gjorde du mig lyckligt överraskad, mitt hjärta rusade upp till en obehaglig hastighet då du hårt kramade om mig. Återfunnen lycka, kärlek och trygghet skulle jag säga. Men nu har jag satt punkt för det här. Jag är med djupet av mitt hjärta fruktansvärt trött på besvikelsen du gång på gång utsätter mig för, det här är slutet på vår möjliga framtid. Jag är värd någon som vill, någon som verkligen vill. Ditt sista kort är här med lagt raring.
Det är lätt att säga liksom att skriva om sin styrka, dock inte lika lätt att verkställa och genomföra men du vet egentligen ingenting. För jag har styrkan som krävs för att finna lycka inombords, den lyckan har jag redan funnit och håller ömt om den. Jag vet vad man menar med

Nu är det mitt tåg och dags för avgång. Stiga på och aldrig tveka en minut för allt som flyger upp måste landa tillslut. Kan inte titta tillbaks trots min vilja är stark, vi vandrar iväg utan att vid röra mark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0